فروشگاه آرايشي بهداشتي بانو فروشگاه آرايشي بهداشتي بانو .

فروشگاه آرايشي بهداشتي بانو

محلول كف سر ضد ريزش پريورين باير آلمان

محلول كف سر ضد ريزش پريورين باير آلمان يك محصول مراقبت از مو است كه براي كاهش ريزش مو و تقويت رشد مو طراحي شده است. اين محصول با فرمولاسيوني خاص بر پايه تركيبات گياهي و پرو ويتامين B5، به طور مستقيم روي فوليكول‌هاي مو عمل كرده و به تقويت آن‌ها كمك مي‌كند. همچنين چرخه رشد طبيعي مو را بهبود مي‌بخشد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۴:۳۳ توسط:بانو موضوع: نظرات (0)

نرم كننده مو

شامپو با ازبين‌بردن چربي‌ها و آلودگي‌ها، لايه محافظ طبيعي مو را نيز از بين مي‌برد. نرم‌كننده با جايگزين‌كردن اين لايه محافظ، به حفظ رطوبت مو كمك كرده و از آن در برابر آسيب‌هاي محيطي محافظت مي‌كند.

نرم كننده مو ، راز داشتن موهايي سالم و زيبا است. اين محصول جادويي با آبرساني عميق به ساقه مو، آن را نرم و لطيف كرده و درخشندگي بي‌نظيري به آن مي‌بخشد.

نرم‌كننده پس از شستشوي مو با شامپو، به كار مي‌رود و بانفوذ به ساقه مو، آن را آبرساني كرده و نرم مي‌كند. اما فوايد نرم‌كننده مو فراتر از نرم‌كنندگي است.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۵۴:۵۱ توسط:بانو موضوع: نظرات (0)

روتين مراقبت از مو در سنين مختلف

روتين مراقبت از مو در سنين مختلف

موها، تاج زيباي هر انساني هستند و مراقبت از آن‌ها در هر سني اهميت ويژه‌اي دارد. اما آيا روتين مراقبت از مو در همه سنين يكسان است؟ پاسخ قطعاً منفي است. با تغيير سن، نيازهاي مو نيز تغيير مي‌كنند و روتين مراقبتي بايد متناسب با اين تغييرات تنظيم شود.

دوران كودكي، سني است كه در آن پايه‌هاي بسياري از عادات و رفتارهاي آينده گذاشته مي‌شود. مراقبت از موي كودكان نيز از اين قاعده مستثني نيست. باتوجه‌به حساسيت پوست سر و تار موي كودكان، رعايت برخي نكات مي‌تواند در داشتن موهايي سالم و زيبا در آينده بسيار مؤثر باشد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۴:۰۷ توسط:بانو موضوع: نظرات (0)